26. mai 2010

Sommeren kommer!

Nå er det ikke lenge før sommeren kommer,
og det er så godt!
Er så lei av vinter og kulde,selv om det også har sin sjarm!

17.mai er forbi,og vi hadde en kjempefin dag sammen med gode venner!
Vi gikk litt i tog,vi spiste is og kaker,og senere på dagen grillet vi :)
Veldig koselig!

Is må man ha på 17.mai,ikke sant?



Jeg er nå fortsatt laaaaangt inni min Twilight-besettelse *flau*
Jeg føler meg som en fjortis iblant,men det er jo litt deilig det og :D
Jeg har lest ferdig hele sagaen nå,og jeg klarer ikke beskrive med ord hva jeg føler om denne serien.Det er helt fantastisk,rett og slett.
All den utrolig vonde kjærligheten,det håpløse i situasjonen..
Men også alt det romantiske og fine i hele historien.
Helt fantastisk nydelig!
Og i filmene er det helt fantastisk bra musikk..
Jeg har aldri vært noe særlig begeistret for pianomusikk,
men denne er helt fantastisk:
http://www.youtube.com/watch?v=6zodLr_U5F8
(River Flows in you)..
Jeg vet ikke hvordan jeg får lagt inn Youtube-snutter rett inn i bloggen,
tips mottas med takk.. :)

Ha en fin onsdag!

PS: Og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor bildene mine blir så store.. :(

3 kommentarer:

  1. Herlig bilde av Tobias! :D

    Du og Twilight, altså... *erte litt* :) Rart med det en plutselig blir hekta på! ;)

    Hvis du laster opp bildene fra dataen, så skal de bli passelig store og du ser alt. Jeg har prøvd å bruke linker fra Photobucket, og da blir de kuttet på dumme steder. Det gjør jeg ikke lenger... ;)

    SvarSlett
  2. Ah..da skal jeg prøve det i stedet.. :)

    Twilight er noe helt spesielt.. Jeg lover.. ;)

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar her!