2. sep. 2010

Vært stille en stund her..

Har helt glemt av bloggen,vært litt mye i det siste.
Har begynt på skolen igjen,Tobias har vært syk,vi har hatt besøk,jeg strikker en del om kveldene..Så det er ikke så mye tid til andre ting.

Det kommer snart bilder av diverse strikkede plagg :)

Jeg har forresten blitt spurt om å være fadder for sambo's nevø's sønn :)
For en stor ære,jeg gleder meg veldig :) Dåpen skal være på Bømlo i november.
Forhåpentligvis finner nevøen min ut at han vil komme rundt den tiden,siden han blir født i Haugsund ;) To fluer i en smekk :)

Nå er det natta på meg :) Sov godt.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer som fadder. Og god bedring til dere. Tusen takk for koselig besøk i sommer. Det må vi gjenta!!! Kanskje med litt strikketøy og et glass vin?

    SvarSlett
  2. God bedring til Tobiasen! Håper han ikke er syk så lenge... også gleder meg til å se hva du tryller frem med strikkepinnene! :D

    SvarSlett
  3. Sonja: Jeg har ikke sett denne før nå jeg :)
    Men ja,vi må gjenta besøket,med strikketøy og vin,det høres jo superkoselig ut :D
    Må hilse på deg når vi reiser vestover igjen,savner dere vettu :)

    Kristin: Han er frisk igjen nå,men hatt en baug til gitt.. Huff..

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar her!