26. nov. 2010

Julen nærmer seg med stormskritt

Og jeg har tusen ting å gjøre før jul.
Blant annet eksamen.
Ikke minst så må jeg få handlet ferdig julegaver (jeg har ikke begynt en gang,fy på meg)..
Men idag har jeg fått handlet inn til advent,så nå blir det koselig her på søndag.Har allerede begynt med litt adventskos i kveld,med det første kubbelyset tent,og en skål med pepperkaker,klementiner,marsipan og sjokolade :)

I år har jeg to adventstaker,en med kubbelys og en med vanlige lys.
Skal legge inn bilder senere,det ble veldig fint :)

Har også kjøpt inn pepperkakehus idag,som vi skal kose oss med neste helg.
Dette blir koselig :D

Var en tur i Haugesund for å besøke søsteren min og min nyfødte nevø :D
Var borte fra torsdag til tirsdag,uten barn. Og det var så godt å se de igjen :D
Ble endelig ferdig med Nøstebarn-teppet hans også,det kommer bilder av både baby og teppe litt senere også.

Har vært med mamma'n til stedatteren min for å hente bil idag,og var ute i hele 5 timer.
JEG har tatt buss og tog idag,for første gang siden jeg tok lappen.. ;p
Hadde en koselig dag :) Og Tone har oppkjøring...... den...... *fårikkelovåsidet* Hihi..
Men det klarer hun med glans :D

Ha en fin kveld og fin adventstid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn en kommentar her!