8. jan. 2011

Strikkehelg i helga

Når humøret ikke er helt på topp,så er strikking utrolig bra terapi.
Bare synke ned i strikkingen,og glo på tv,drikke brus og spise godteri.

Jeg har vært litt produktiv,og har altså klart å strikke + tove ett par votter til søsteren min,og strikket Bella's Eclipse lue fra Twilight-sagaen. Jeg fant mønster på ravelry.com. Kjøpte garn til den lua for en evighet siden,så nå var det på tide å ta pinnene fatt :) Ble ganske fornøyd,men skulle gjerne ha hatt den litt lengre og videre,så denne gir jeg bort til ei god venninde som også er blodfan. :D Håper hun ikke ser dette innlegget.. ;)

Her er bildebevis:

Og vottene til min søster:


Nå driver jeg å knoter med ett par pulsvarmere,men jeg klør meg mer i hodet enn jeg strikker.. Har rekt opp 3 ganger allerede.Men jeg gir meg ikke. :)

3 kommentarer:

  1. Otroligt fina vantar Aina! Du har blivit så duktig :)

    SvarSlett
  2. Som du produserer! :D Pulsvanter er ikke så vanskelig egentlig. Strikkes de rundt eller på langs?

    SvarSlett
  3. De pulsvantene som jeg skal lage er 5-pinners.Men utrolig knotete mønster,med masse hullmønster og kast og det som er.Men jeg fikk det til :) Den ene hvertfall ;)

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar her!