23. mars 2011

Strikkedress til Lille Vilde

Lille Vilde ble født 3.februar,og jeg strikket som en gal for å få ferdig dressen til henne.
Ble selvfølgelig ikke ferdig,det er typisk meg.. ;) Og det skjedde jo flere ting som gjorde at jeg ikke fikk levert den før nå i helga.Blant annet så håndvasket jeg den,noe man visstnok ikke skal gjøre med superwash-garn.Kjørte den i maskinen en gang,og da ble den passelig.

Har også to søte knapper øverst,fra SnellaogPetronella. Den ene knappen står det "Lille" på,og på den andre står det "Lykke".
Jeg ble ikke helt fornøyd med dressen,en del skjønnhetsfeil på den.Men det virker som foreldrene ble fornøyd,det er det viktigste.



EDIT: Dressen er fra boka Myk start, "Tante Tias hettedress".
Strikket i Extra fine Merino fra Drops.

5 kommentarer:

  1. Ååååå så søt dress! (og unge;))
    Knallfin!:D

    SvarSlett
  2. SÅ flott dress. Og ikke håndvaske superwash? Hmmm, det har nå jeg gjort. Men jeg strikker så stramt, at det er sikkert derfor det går bra. En liten award til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Så skjønn dress :o) Og modellen var herlig!

    SvarSlett
  4. Flere kommentarer jeg ikke har fått med meg her jooo..
    Er det noe mulighet for å få varsel når man får kommentarer i bloggen? Jeg er så dårlig på å sjekke det jeg :/

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar her!