7. feb. 2010

En fin helg..

Og jeg fikk sovet ut i helgen,takket være min kjære som sto opp med skatten vår!

Idag har vi vært ute å akt med ei venninde og hennes familie.
Kjempekoselig! :D Vi gikk inn å spiste pølser,muffins og drakk kakao etterpå,
takk for en koselig dag Lene m/familie!

I helgen har jeg fått unna litt strikking,og tenkte å legge ut bilder av noe av det senere,
når jeg får gjort ferdig det jeg driver med akkurat nå :)
Har sett en del episoder av One Tree Hill,siden det ikke finnes fler episoder av True Blood :(
Syns det er så godt å sitte å se på noe på pc'n mens jeg strikker,så lenge det ikke er vanskelige oppskrifter jeg holder på med.Men det er det som regel ikke,siden jeg er ganske nybegynner enda..

Avslutter med ett bilde av min lille skatt,tatt i akebakken idag.
Er han ikke herlig?
Ha en fortsatt fin søndagskveld!

2 kommentarer:

  1. For en nydelig sønn vi har elskling :) Jeg elsker deg og er glad du er jenta mi :)

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar her!