2. aug. 2010

Seeee,så fin header jeg har fått

Den er laget av Kua,som er utrolig flink på å mekke headere og signaturer :)
Hun har også en veldig morsom blogg,som dere kan lese her På landet-en ordinær brifeblogg
Tusen takk for at du gadd *klem*

--
I helgen har vi hatt barnefri,og vi har vært på fest :)
Tobias har vært hos mormor,og jeg tror de har storkost seg sammen :)
Idag er siste feriedagen hans før han skal i barnehagen igjen,
det blir nok rart for han å komme dit igjen,ikke vært der på 4 uker eller så.
Så i morgen må vi nok ha på klokka,for han har sovet til 10 de siste par ukene.
Deilig da :)

Hadde en fin helg,er nok litt sliten idag også.
Selv om formen er myyyye bedre enn den var igår ;p

Vi skal hente Tobias idag,og rydde litt hus,og ellers bare slappe av.
På onsdag kommer min far med kone,svoger og mine søte søsken.Det gleder jeg meg til.
Må finne på noe jeg kan servere de også,vi får jo alltid så god mat når vi er der :)

Ha en fin mandag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn en kommentar her!