11. nov. 2010

En stund siden sist nå..

Har vært veldig opptatt i det siste,kan jo nevne det beste først:
Min lille nevø er endelig født, han kom til verden på keiserlig vis den 05.november kl 17:01 :'D
Jeg var på vei over fjellet for å rekke fødselen,men siden det ble keisersnitt så rakk jeg ikke frem.
Men jeg fikk se han ganske fersk,han var ikke mer enn 4 timer.
Trist å reise fra dem igjen,men jeg ser de snart igjen.

Velkommen til verden,lille Adrian Johannes.

I tiden før fødselen hans har jeg strikket som en gal på hentesettet hans.
Og det ble ferdig til han ankom verden,og han hadde på seg dette når han reiste hjem fra sykehuset.
Alle plaggene er strikket fra boken "Myk Start" av May B.Langhelle.
Her er bilder:





Ellers har jeg skrivd standpunkt-oppgave mens vi har vært på vestlandet.
Der var det både en nyfødt prins som ble mye besøkt,og vi var også i dåp hos familien til sambo.
Stressende dager,men veldig veldig koselig å være der.
Skulle ønske vi fikk litt mer tid der,men jeg måtte tilbake til skolebenken + praksisplassen.

Jeg har hatt praksis 6 dager (3 dager i uka i 2 uker)på ett legekontor,og det er utrolig morsomt :D
Har siste dagen min i morgen,og jeg er utrolig glad for at jeg har fått være sammen med de.
De har lært meg utrolig mye,og jeg blir bare mer og mer glad for at jeg valgte denne utdannelsen.
15.desember har jeg eksamen,jeg gruer meg veldig.Er jo mange år siden jeg hadde eksamen sist,og slettes ikke på denne måten *skremt*
Men skal gjøre mitt beste :)

Ellers strikker jeg videre,nå går det i litt småstæsj til julegaver :)
Bilder kommer etter jul ;p

Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

  1. For et flott hentesett til lille Adrian Johannes. Gratulerer som tante. Og lykke til på eksamen

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar her!