21. jan. 2011

Kremmerhuset

Til jul fikk jeg ett gavekort på Kremmerhuset,og i dag har jeg handlet for det.
Utrolig vanskelig å velge hva man vil ha,men jeg fikk da bestemt meg til slutt :)
Det ble en kjempekoselig lykt,ett lilla kubbelys,ett hjerte,ett velkommen-skilt og en "lotus-blomst"-lysestake (som jeg hadde maken av,fått av Hanne,men kjøpte i lilla idag). Veldig fornøyd med fangsten,her kommer litt bilder. Jeg ELSKER Kremmerhuset altså,kunne gått i den butikken i timesvis.. *drømme*

(Beklager dårlige bilder,men jeg har bare mobil-kamera for øyeblikket)





Jeg har også strikket litt i det siste. Noe er fortsatt hemmelig,til mottakeren får det i posten neste uke :) Faktisk to mottakere som ikke vet annet enn at de skal få post *spennende*

Jeg strikket en Look-a-like-lue til ei venninde som hadde bursdag den 18.januar,sammen med denne fikk hun ett knippe med perlearmbånd og hårspenner:




Resten av mine siste prosjekter kommer etter at mottakerne har fått det :)

I går ryddet jeg litt i garnlageret mitt..
Og det var ikke lite jeg hadde. Problemet er at jeg ikke vet hva halvparten av garnet er,siden jeg ikke har spart på noen av magebåndene. Det var dumt,og nå er jeg en erfaring rikere ja.


Har kjøpt mer garn i dag,for å strikke ett sett med votter+lue til sønnen min,pluss at jeg har kjøpt inn garn til en isskrapevott som jeg tenkte mamma skulle få :) I tillegg kjøpte jeg meg to nøster med raggegarn,for jeg har ikke helt lyst til å gi opp håpet om at jeg skal lære å strikke sokker. Jeg sliter sånn med hælen,men jeg gir ikke opp :)

Ellers har det vært en rar start på det nye året. Søsteren min fikk en sønn i november,med keisersnitt. Og dette har væsket og skapt problemer for henne helt siden han kom til verden. Nå endte det med sykehusinnleggelse,og VAC-behandling (trykk på linken,så får du en forklaring på hva dette er). Først var det snakk om 3 dagers innleggelse,men som hele tiden ble utvidet,fordi såret ikke grodde så godt.. Nå har hun vært innlagt i over en uke. Så jeg har vært hos mamma for å hjelpe til litt med lille nevø.. Som er like snill som dagen er lang! Vi har vært på besøk hos søsteren min hver eneste dag,og selvfølgelig er det forferdelig for henne å ligge der når hun har den søte sønnen sin hjemme. Håpet er at hun får komme hjem imorgen,vi krysser alt vi har. Jeg var nødt om å reise hjem på onsdag,for både far og sønn her hjemme var syke av omgangssyken. Og da hadde jeg vært en uke allerede. Lillegutt begynner å bli frisk nå virker det som,men det er verre med pappa'n :/ Jeg har unngått det så langt,men jeg har vært hysterisk med spritingen.. ;)

Men da gir jeg meg for ikveld,skal kose meg med potetgull og dip ikveld :)
Ha en fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn en kommentar her!