13. feb. 2011

Morsdag

Gratulerer med morsdagen til alle mamma'er der ute :)

Idag har vi vært på dagstur til Mor,min kjære mormor :)
Hun fylte 89 i år idag,og fortsatt like sprek. Hun bor på demenshjem,det er litt trist.
Men hun er fortsatt ganske "med",og hun vet hvem vi er.Men hun blir litt forvirret over alle nye barn i familien,som feks min Tobias og min nevø Adrian.
Tanten min + familie var der,mamma,søsteren min,Adrian,oss og en fetter av meg.Veldig koselig,jeg hadde bakt Oreokake ifb med besøket :)

Etterpå reiste vi opp til mamma,hvor hun fikk utdelt sin morsdagsgave fra meg og søsteren min.
Jeg har strikket en klut til henne,og skulle egentlig få ferdig en til. Men det gikk ikke,så den skal hun få senere.

Slik ser kluten ut,og her fant jeg oppskriften. Utrolig mange fine kluter her :)


Mamma sin fikk også en hempe på,og når hun åpnet den og leste det som sto,så ble hun veldig rørt. Så utrolig koselig :)

Nå har vi fått lillegutt i seng,og jeg spiser Oreokake-rester :)
Ha en fin søndagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn en kommentar her!