22. mai 2011

Lenge siden sist nå

Jeg har ikke vært her på en stund,for jeg har hatt så mye å gjøre.
Har heller ikke strikket så mye,tror ikke jeg har gjort noe særlig etter jakka ble ferdig.
Bare ett par grytekluter.

Akkurat nå driver jeg med en kjole til stesnuppa mi,den går utroooolig sakte altså.
Hun er 9 år,så det blir jo noen cm. Og med pinne 2,5 og 3,og veldig tynt bomullsgarn,så sier det seg jo selv at det går ufattelig tregt. Det er kun glattstrikk akkurat nå,så jeg sliter litt med motivasjonen for å si det mildt. MEN.. jeg skal ikke gi opp. Ikke så lenge til jeg kommer til mønsteret,da skjer det hvertfall litt mer ;)

Har prøvd meg på en bolero fra Drops også,men den ble det så utrolig mye krøll på.
Har funnet ut at hullmønster og felling ikke er min beste side.. *ler*

Har også kjøpt inn garn for å strikke Elias-genser til sønnen min på 3 år,og det kan jo bli veldig spennende! Gleder meg til å bli ferdig,men kjolen først! :)

Ellers har jeg hatt to eksamener siden sist,noe som har bidratt til mindre strikking.
Har lest og lest og lest,i både kroppsøving og samfunnsfag. Men nå er jeg ferdig! :D Fikk 5 på samfunnsfagen,og venter på karakteren på skriftlig kroppsøving.Den kommer i slutten av juni.

Ellers er alt bare bra her,gleder meg til å ta opp blogging og strikking igjen!

Ha en fin søndagskveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn en kommentar her!