6. apr. 2010

En stund siden sist..

Jeg datt liksom litt ut av bloggingen jeg.
Vet ikke alltid hva jeg skal skrive heller!

Nå har vi hatt en kjempefin påske,selv om det har vært masse sykdom.
Vår lille Bias har vært syk helt fra skjærtorsdag,med høy feber og stygg hoste.
På påskeaften var vi på legevakten med han,og det ble konstatert luftveisinfeksjon.
Var hos legen igjen idag,siden vi ikke syntes at penicillinen virket noe særlig,
og da fikk vi vite at han har halsbetennelse og skarlagensfeber.
Stakkar liten,ikke rart han har spist lite da,hvis han har hatt vondt i halsen!
Idag har han hatt sin første feberfrie dag,og ny penicillinkur er påbegynt.
Så da regner vi med at han er fit for fight igjen snart! *krysser fingrene*

I påsken har vi også hatt koselig besøk av nevøen til samboeren min+samboeren hans,og de to barna :) De har også en liten til på vei,som ventes til sommeren :)
Vi har hatt det koselig,til tross for sykdom!

På skjærtorsdag,selveste 1.april,fylte jeg 30 år *hjelp*
Hadde en kjempefin dag sammen med familie og venner,
så overgangen ble ikke så fæl som jeg var redd for.. *hehe*
Fikk masse fine gaver,spiste god mat og gode kaker,også ble det litt vin på kvelden etter at ungene var lagt.
En fin,fin dag <3

Ellers har vi vært i Sverige å handlet,spist gode middager,spilt Mario Kart (etter ungene var lagt så klart ;)),sett film og spist godis :)
Så vi hadde en fin påske!

Ellers er det vel ikke så mye å si.
Jeg har ikke strikket så mye i det siste,det siste prosjektet mitt er babytøfler til en god venninde som venter baby i sommer.Hun skal også få ett smetteskjerf med samme farger som tøflene.
Må bare få satt igang igjen,men akkurat nå har det vært litt mye sykdom,så jeg er helt skutt på kveldene.

Jeg har også lest en del i det siste,og jeg er helt solgt!
Jeg føler meg litt som en fjortis når jeg sier det,men...
Twilight-sagaen! <3 Jeg har lest de 3 første bøkene,og venter på å få den 4.i hus!
Gleder meg!

Vel,det var nok for meg i denne omgang! :)
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn en kommentar her!