3. mai 2010

Lenge siden sist jeg blogget

Jeg glemte helt passordet mitt,så kom jeg på det igjen,
så glemte jeg det igjen.. *vimse*
Men nå skal jeg memorere det!

Har hatt en fin april-måned,
og nå er vi på 3.dagen av mai allerede!
Tiden går så utrolig fort,og nå er endelig våren her!
Jeg gleder meg veldig til det blir sol og finere vær ute,
det har vi fortjent etter den kalde vinteren!

17.april fikk jeg det beste ett bursdagsbarn kan få; overraskelsesfest!
Utrolig herlig å komme inn døra her,og på kjøkkenet står 18 av dine nærmeste
venner og familie! Helt ufattelig og utrolig stort at så mange stilte opp.
Og det var mange som ikke kunne komme også,og jeg setter veldig pris på at de prøvde!
Ei venninde for eksempel,hun hadde bestilt flybillett men fikk dessverre ikke reist
pga en viss askesky..
Men fikk en kjempefin presang av henne i posten noen dager etterpå!

Jeg er fortsatt ikke helt inne i dette med blogging..
"De uskrevne reglene" og alt sånn..
Men jeg skal prøve så godt jeg kan å blogge litt videre,
og også se litt på andres blogger..

En blogg jeg følger hver dag er Fru Fly!
Denne bloggen er helt fantastisk fin (det samme er personen bak!),og veldig koselig å lese i.
Hun har utrolig mange gode ideer til interiør,og kommer på stadig nye ting!

Nå skal jeg lese litt i Breaking Dawn-boka mi,
jeg er blitt litt fjortis.. *flau* Er helt besatt av Twilight-sagaen,
men så er den jo helt fantastisk også!
Liker du Twilight?

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn en kommentar her!