7. mai 2010

En fin dag idag!

Idag etter å ha levert T i barnehagen,så reiste jeg til Jessheim til ei klassevenninde for å lese litt til prøven på tirsdag.
Jeg hadde med meg Oreo-kake,og SELVFØLGELIG ble det jo mer spising av kake enn lesing.
Men det regnet vi jo egentlig med..! :D
Var der faktisk i 4 timer!Veldig koselig,og veldig morsomt å bli kjent med jentene utenfor skolen også.

På vei hjem derfra hentet jeg T i barnehagen,og vi grillet i full fart litt pølser og hamburgere,også dro samboeren min og jeg til Oslo for å hente noen billetter.
Jeg skal nemlig på førpremieren av "Eclipse" 29.juni!Weee!
Den blir vist på Akershus festning på kveldstid,utendørs.Og jeg gleder meg så utrolig masse!Skal gå med to av mine barndomsvenninder,Marthe og Mari!
Det blir utrolig bra!

På vei til Oslo,så fikk jeg det for meg at jeg skulle på kino,og ringe Lene,ei venninde.Da var klokka rett før 18,og kinoen begynte 19:30..Det skulle holde hardt å rekke det,for jeg måtte jo hjem med samboeren min før jeg dro tilbake til Lillestrøm igjen.Pluss skifting,sminke og kjøp av godis.Lene skulle kjøpe billettene.
Jeg kom frem 19:34.Vi gikk ikke glipp av noe av filmen gudskjelov,det er jo både trailere og reklame før filmen.
Vi så "Remember Me" med Robert Pattinson.Helt fantastisk nydelig film,både Lene og jeg satt å gråt etterpå..Veldig bra!

2 kommentarer:

  1. Haha, ikke rart du ville på kino! :P

    SvarSlett
  2. Hiiiihiiii.. *rødme*
    Han er jo fin da?
    Og en utrolig bra skuespiller!

    SvarSlett

Legg gjerne inn en kommentar her!